Program – Temadag

Så er programmet for temadagen udkommet.

Program:
Kl. 09.00: Ankomst, morgenmad m/kaffe

Kl. 09.15: Ankomst v/ Hanne Smedegaard

  • Hanne præsenterer Signe
  • Landsbytræf2017 i Grundfør – Hvordan når vi målene og succeskriterierne?
  • Landsbytræf2017 i Grundfør – Intro.

Kl. 09.45-09.50: Sofie præsenterer sig kort og fortæller, hvordan dagen kommer til at se ud

  • Praktiske informationer: Deltagerne skal huske at oplyse navn, Landsby/by samt mailadresse.

09.50 – 10.35: Inspirationsindlæg v/Kim Bisgaard – InnovationLab

10.35-10.55: Spørgsmål kommentarer og input fra deltagerne.

10.55-11:00 Præsentation af Mikael Rodkjær – ejer af Rodkjær Event.

11.00-11.30: Mikael fortæller om casen “Personalefest for 12.500 medarbejdere – Novo Nordisk”.

  • Mikael vil give sine gode råd og erfaringer videre og deltagerne vil få indsigt i, at dét at skabe events er en profession, som kræver gode menneskelige egenskaber og strukturelle kompetencer.

11.30-11.45: Spørgsmål, kommentarer og Input fra deltagerne.

11.45-12.00: Frivillighed – festivaler v/Sofie Randel

  • Sofie fortæller om sin rolle som frivilligansvarlig for samlet 800 frivillige på Ressourceområdet på NorthSide-festivalen i Aarhus og Tinderbox-festivalen i Odense.
  • Hvordan får man løst opgaverne og givet den enkelte frivillige en god oplevelse?

12.00-12.15: Spørgsmål, kommentarer og input fra deltagerne – faciliteres af Sofie.

12.15-12.45: Frokost.

12.45-13.00: Præsentation af eftermiddagens workshops v/Sofie.

13.00-13.30: Workshops ved gruppeborde, hvor deltagerne arbejder med at definere DNA’et/værdierne, der skal være gældende for måden, vi arbejder sammen på, når vi skal skabe Landsbytræf2017.

  • Hver gruppe sætter deres ideer og input på plancher. Slutteligt beslutter gruppen sig for 3 værdiord/værdisætninger, de vil præsentere.

13.30-13.45: Grupperne fremlægger for hinanden – faciliteres af Sofie.

13.45-14.00: Præsentation af næste workshop:

14.00-14.30: Workshop ved gruppeborde (nye grupper), hvor der arbejdes med at definere redskaber/struktur, der skal være gældende for måden, vi arbejder sammen på i forhold til Landsbytræf2017.

  • Workshoppen starter med en idégenerering, hvorefter gruppen kvalificerer deres ideer.
  • Grupperne sætter deres ideer og input på plancher.
  • Sluttelig beslutter gruppen sig for 3 “værktøjer”, de vil præsentere.

14.30-14:45: Grupperne fremlægger for hinanden – faciliteres af Sofie.

15.00-15.30: Kaffe og kage på bordet

  • Dagen opsummeres ved fremvisning af det visuelle referat, som Signe har tegnet.
  • Der udsendes materiale fra dagen, hvordan man kommer i kontakt med hinanden.
  • Udfyldelse af en kort evaluering: “Hvilke 2 ting tager du med dig fra i dag.

15.30: Tak for jeres deltagelse, v/Hanne

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.